Team Equa Bank

Kariéra

Vítáme Vás na našich kariérních stránkách, na kterých můžete najít seznam aktuálně volných pozic a informace o možnostech uplatnění v rámci Skupiny Equa.

Pokud jste nenašli pro Vás vhodnou a zajímavou pozici, tak i přesto neváhejte poslat svůj životopis s motivačním dopisem, proč byste chtěli pracovat právě u nás. Za Váš zájem Vám předem děkujeme a budeme se těšit na možnou spolupráci.

Customer Experience Specialist

„Více, než čekáte“ není jenom naše motto, ale každodenní snaha udělat pro klienty něco navíc, pokud k tomu máme příležitost.

Jsme mladá parta lidí, která se podílí na transparentní komunikaci vůči klientům na sociálních sítích, protože právě sociální sítě jsou místem, kde lidé nejraději sdílejí své pozitivní i negativní zkušenosti.
Zabýváme se i další (výhradně) písemnou komunikací: e-maily, smsky, nejrůznější vyjádření - někdy napíšeme dokonce dopis: D

Našim hlavním cílem je:

  • rozvíjet povědomí o produktech banky v online prostředí;
  • vylepšovat interakce s klienty;
  • získávat zpětnou vazbu a navrhovat procesní změny.

Přidej se k nám a budeš klíčovým člověkem v:

  • řešení klientských dotazů na Facebooku, Twitteru, Instagramu, LinkedIn a Live Chatu,
  • odbavení e-mailů tak, aby byly perfektně napsány gramaticky, stylisticky a klient vždy dostal srozumitelnou a komplexní odpověď,
  • spolupráci s ostatními odděleními banky.
  • evidenci případných komplikací a jejich následném řešení v týmu,

Plácneme si, když….

  • hledáš práci na full-time,
  • je pro tebe čeština opravdu nejkrásnější jazyk na světě a umíš ji perfektně používat (špičková gramatika i stylistika),
  • zvládneš psát i v angličtině,
  • dokážeš fungovat od osmi ráno,
  • sis užil/a pomaturitní večírek a neztratil/a na něm vysvědčení.

Studium bohemistiky, českého jazyka, žurnalistiky, mediálních nebo humanitních studií výhodou.

Kontakt

Equa bank a.s.
Sabina Ondrovičová